søndag den 14. august 2011

Flytning!

Nu er det sket...


Ja.. Nu er det endelig sket, vi er flyttet fra hinanden. Min kæreste og jeg.
Vi kommer stadig sammen, men det er vel bare et spørgsmål om tid før det er forbi. Jeg synes han virker som om han er lettet, og han virker ikke som om han vil ses lige foreløbig. Så nu gider jeg ikke spørge mere, hvis han vil ses, må han skrive eller ringe. Og hvis ikke, så er det vel bare det.


Nå men nu skal jeg være lidt glad, jeg er lige flyttet ind! Jeg har lejet et værelse ved en fyr jeg ikke kender. Det har jeg aldrig prøvet før, så det skal nok blive spændende. Jeg har dog hele lejligheden for mig selv den første uge, fordi han er ude at rejse. Så har jeg lige noget tid til at falde på plads :)


Her er lidt af mine ting:
Jeg har altid elsket indretning, så det var jo dejligt at få et helt tomt værelse at gå i gang med :p



Min nye lampe er selvlysende når man slukker den


Ingen kommentarer:

Send en kommentar