torsdag den 28. juli 2011

Glæde

Åårh hvor har de sidste to dage bare været gode, og i morgen bliver endnu bedre det ved jeg bare!
I går skulle jeg som sagt være sammen med min bedste veninde, som jeg ikke har set i nogle måneder fordi hun er flyttet til den anden ende af landet. Men da vi så hinanden i går havde vi det ligeså sjovt som vi plejer at have det. Vi endte faktisk på et værtshus, hvor vi mødte nogle sjove typer. Igen endte det med at jeg blev lidt for fuld og valgte at gå hjem allerede klokken 02.30. 
Lige inden jeg skulle mødes med min veninde fik jeg en rigtig god nyhed, den bedste i lang tid! Jeg har fået et værelse på Frederiksberg! Endelig.. Efter to måneders søgning får jeg et værelse, lige ved siden af min skole. Det kunne ikke blive bedre. 
I dag har jeg bare ligget i sengen og haft en smule tømmermænd, da min bedste ven, som er i USA og har været det den sidste måned, skriver om vi skal tage ud og spise i morgen når han er kommet til Danmark. Jeg bliver så glad, for jeg har faktisk savnet ham lidt. Så i morgen bliver også en fantastisk dejlig dag. Jae :D


Jeg glæder mig så meget til at flytte ind, jeg har hele dagen kigget på IKEA's hjemmeside efter senge og møbler. Jeg elsker at indrette, så jeg kommer i himlen i næste uge :p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar