mandag den 18. juli 2011

Cupcakes!

I fredags fik jeg bagt cupcakes sent om aftenen, og de blev LÆKRE! for én gangs skyld så de ikke retarderede ud. Jeg lavede nogle med banan/choko og nogle med blåbær og så med creme-cheese frosting. I lørdags tog jeg dem med hjem til en veninde til en kop kaffe, og hun elskede dem så meget at hun spurgte om hun ikke måtte beholde resten fordi hendes kæreste også skulle smage dem. Hehe. 

Igår, lørdag var jeg i byen med nogle gamle klassekammerater. Det var super spontant og super hyggeligt, dog fik jeg en smule for meget, så jeg har ikke haft det super godt i dag, og har derfor ligget i sengen hele dagen. Det passede mig egentlig fint nok, så kunne jeg da ikke bruge nogle penge i dag.
Jeg har købt tøj både fredag og lørdag. Fredag: Et par Jeans sat ned fra 500 til 100 kr, en top fra Samsøe til 50 kr, en bodysticking med hjerter til 80 kr, en top til 20 kr og et lille bælte til 60 kr. Lørdag købte jeg bare en cardigan til 100 kr, så jeg har altså brugt 410 kr bare på tøj denne weekend. For ikke at tale om alle de penge jeg brugte i byen igår også. Puha. Altså, jeg får jo meget for mine penge, det er ikke fordi jeg går ud og køber dyre mærkevarer. Jeg er faktisk ret god til at finde billigt tøj, men meget billigt tøj, bliver altså mange penge i længden. Øv øv øv.


Det var alt for i dag folkens :) godnat herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar