fredag den 15. juli 2011

Nu gør jeg det!

Hej, ja.. Hvis der er nogle der læser med endnu.


Jeg har igennem et par uger overvejet at få en anonym blog, kan man god det? nu får vi se :D


Kort sagt er jeg en pige på 21, jeg bor ikke noget bestemt sted lige nu, da jeg lige er gået fra min kæreste gennem to år. Så vi er lidt nede i den her tid. Hm hvad skriver man ellers i sit aller første blog indlæg nogensinde?
- Jeg kan vel fortælle lidt om det der gør mig glad for tiden. Shopping! På trods af en sølle SU som eneste indkomstkilde, shopper jeg ca. hver anden dag og går ud af hver måned med minus på kontoen. Ikke godt! Det er alt fra sko, tøj og undertøj til indretningsting og bøger. Bare jeg kan bruge penge. Jeg er godt klar over hvor kliché det er, buhu jeg er trist, lad mig købe et par sko, så bliver det hele meget bedre. Det gør det ikke på længere sigt, det er jeg godt klar over, men lige i det øjeblik du får posen i hånden og du lige har købt endnu et par stilletter, så glemmer du at du lige har opdaget at din kæreste gennem 20 måneder har oprettet en dating profil og sidder og skriver med sine eks-kærester på sin mobil (Spørg mig venligst ikke hvordan jeg ved det, det er ikke noget jeg er stolt af), eller at du lige har skændes med din bedste veninde igen fordi du ikke gider at hente hende på Amager efter hun har tilbragt natten med din eks.


Nå. Nok om deprimerende sager.
Endnu en ting der gør mig glad er at bage, men det er nok bare fordi at der indenunder mine 176cm og 55 kg gemmer sig en lille tyk pige som ikke kan få kage nok. lige nu er mit foretrukne bagværk havregrynskager, dejligt nemt og hurtigt. I morgen vil jeg dog bevæge mig ud i at bage cupcakes igen, det er ved at være længe siden, og så er de så flotte :) 

Agnetes havregryns kager. http://www.dk-kogebogen.dk/
Nå men jeg vil gå i seng nu, sov godt derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar