onsdag den 27. juli 2011

Smålige mennesker!

Jae.. Det er ved at være nogle dage siden sidste indlæg. Jeg har være sammen med (eks)kæresten, jeg tror vi er sammen igen. Jeg håber bare der alligevel er noget der har ændret sig ved vores forhold, og det virker også sådan, som om han virkelig er glad for mig igen, og omvendt. Vi havde nok bare brug for lidt tid væk fra hinanden. 










I dag har jeg shoppet igen, surprise! OG så har jeg været rigtig dum! 
Jeg købte nogle rigtig søde toppe i H&M, godt nok ikke særlig dyre, men jeg var alligevel glad for dem. Jeg skulle også lige ind og prøve sko i en lille skobutik, og jeg får prøvet og købt dem. Jeg når kun lige ud for butikken da jeg opdager at min pose fra H&M er væk, jeg går ind igen og kigger der hvor jeg har lagt den, og den er pist væk. Vi snakker 2 minutter jeg var væk fra posen og den var væk! Jeg spørger dem der arbejder der om de har fundet den, de svarer nej og ser undrende rundt.
Jeg er faktisk en smule i chok.. Tænk at være så smålig at stjæle to små toppe, hvis jeg havde fundet en glemt pose i en butik ville jeg da som selvfølge aflevere den til personalet, hvis nu ejeren skulle komme tilbage.
Nå men det skulle ikke ødelægge min glæde over mine nye sko, så jeg gik i Carlings og købte to andre toppe og så traskede jeg hjem. 
Nye sko, mærket Buffalo Girls

Lige nu lytter jeg til LOC Libertiner :)


 Lige nu sidder jeg og venter på at min bedste veninde skriver, så skal vi lige have en kold øl og nyde sommersolen :)


Out/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar